13 Mart 2012 Salı

Nedim Şener, Ahmet Şık, Coşkun Musluk ve Sait Çakır


Nedim Şener, Ahmet Şık, Coşkun Musluk ve Sait Çakır tahliye edildi...


İşin ilginci görsel medya bu olayı, özellikle ahmet şık ın açıklamaları ya atladı yada kesti... Cemaate çete-örgüt yakıştırmalarını korktuklarından altını çizerek veremediler... Hatta bu fotoğrafı aldığım hürriyet bile ahmet şık ın altının çizilmesi gereken açıklamalarını yazılı olarak doğru düzgün vermemiş.


Yazıklar olsun! 

Nedim Şener 376 gündür özlemini duyduğu ''kızını okula götürmeyi'' sonunda tüm engellemelere tüm cemaat terörizmine rağmen sonunda başardı!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.