16 Mart 2012 Cuma

I. recep Mutlu Ama Neden?

I. recep efendimizin, eminim bu ve buna benzer fotoğraflardan oldukça hoşnut olacağını sanıyorum. Geçmişte dedeleri zamanında İstanbul Boğazı açıklarında bekleşen ingiliz savaş gemilerine olan özlemini bugün bebekte tonozlara bağlı eski motor-yatlarla giderdiğini düşünüyorum... Belki yanlış belki doğru düşünüyorum, ancak şundan eminim ki eskiye tersine geriye olan özlemden eminim... Çoğunluğun içindeki yanlızlık memleketi bugün bu noktalara getirdi... Ajanlaştırdı muhbirleştirdi insanımızı yazarımızı çizerimizi diplomatımızı neredeyse tüm Türk devlet ricalini yetmezmiymiş gibi tebasını da esirci müstemlekeci mandacı ruhları çürümüş kölelere çevirdi!  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.