1 Mart 2012 Perşembe

Amerikan Ajanı Kimdir? www.kizilhack.org


( LÜTFEN DİLEKÇEYİ NET OKUMAK İÇİN TIKLAYINIZ)

Bir takım hekırlar ankara ve kırıkale emniyet müdürlüklerinin web sunucularını heklemiş, sunucu içindeki bazı isimli-isimsiz ihbar mail lerini yayınlamışlar... Oturdum ihbar mektuplarını inceledim okudum insanımızın ne kadar alçak ve cahil olduğunu - bu milletin demokrasiden özgürlükten hiçbir şekilde nasibini almadığını, çöldeki deve ile aynı şitandartlarda yaşamasının aslında onlara evla olduğunu, bunun içinde tüm bu gerici hareketlerin temelini bir kere daha anladım... İhbar maillerinden bir tanesi yukarıda! AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİNİN BAŞBAKAN YARDIMCISININ PROTESTO EDİLMESİNİ kendisine yediremeyen Allah dostu süper güçlere sahip biri... Bu millet bu kadarmı ajan dır, bukadarmı haindir bukadarmı satılmıştır!

Bu ihbar mektuplarına bakıyorum da acaba diyorum bende fişlendim mi? Beni de takip ediyorlar mı? Acaba diyorum hangi amerikan ajanının hangi ingiliz casusu tarafından journallendim...

UNUTMADAN BAŞBAKAN YARDIMCISININ TSK YI ŞİKAYET ETTİĞİ, POLİSİNİN AMERİKAN GİZLİ SERVİSLERİNE BİLGİ VERDİĞİ BİR ÜLKEDE, VATANDAŞININ BUNU YAPMASI GAYET NORMAL...


not: bu amerikan ve ingiliz casusunu yaptığı bu büyük muhbirlikten ve journalcilikten dolayı kutluyor ve başarılarının devamını diliyorum... Bugün bu işbirliğine açık insanlar dağlar gibi oylar vererek bir siyasi çeteyi başımıza bela ettiler... Yazıklar olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.