1 Ocak 2013 Salı

Merhaba 2013

Çok uzun zaman oldu gibi, bloğa en son ne zaman bir yayın eklediğimi dahi hatırlamıyorum. Ve buraya ne yazacağım konusunda da şuan için hiçbir fikrim yok... İşten saat tam 16:00 da çıkmam gerekirken tüm zorlamalarıma rağmen ancak 17:30 civarı çıkabildim bugün öncesinde zaten işyerinde bir takım problemler yaşadım... Krallıklarını tanımadığım bir grup terörist departman müdürünün şikayeti ile bunaldım... Bütün günüm nerdeyse bütün senem sanki böyle gitmiş gibi oldu!!! Eve gelirken migros tan aldığım bir şişe absolut ise abim tarafından tarumar edilirken ben ise sadece bardağa bakabildim... Ne acı!!! 2012 bitmiş küçük kıyametime biraz daha yaklaşmış aynı anda tüm insanlık için son yada belkide yada aslında herşeyin en başına biraz daha yaklaştığımız bu gün çok kötü geçti... Değdi mi??? Bilemiyorum!!! Canım sıkkın!!!

Son 5-10 senedir tüm yılbaşılarım hep kötü geçti... Geçen sene de çalışmak zorunda kaldım!!! Ondan önceki sene evde bile kimse yoktu... Bilgisayar başında durakladım... Zor. 2013 çok kötü başladı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.