25 Ocak 2013 Cuma

Bir kap Su Bulunduralım


Arkadaş yollamış; görseli gördüğüm andan itibaren 5 saattir kesintisiz gülüyorum... Unutmadan kendi çapında bir hayvan sever olduğumu da belirtmek istiyorum, zaten bu görselin de hayvan hakları ile bir ilgisi de varmıdır yokmudur bilemem. Zaten olamaz sonuçta hayvanların kendi aralarında ki ilişki bu; fotomontaj değil! Tamamen gerçek hayattan alıntılanmıştır... Kısacası şu bir kap su bulunduralım olayına kesinlikle devam edelim gerçi kış ayındayız hayvancıklar susuz kalmazlar... Yazın devam edelim ozaman.
halen gülüyorum halen saçmalıyorum... gözü parlayan kediye dikkat!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.