29 Ocak 2013 Salı

Ferdi Özbeğen Öldü

Ne kadar soğuk, ne kadar adi ve ne kadar basit bir başlık attım yazıya... Öldü!!! Ferdi Özbeğen öldü!!! Onca yıllık sanat yaşamı bu memlekete kattığı sanatsal değerler, aşıklara bazen ilaç bazen zehir olması yaptıkları kattıkları... Öldü... Hepsi bu kadar mı? Taverna müziği yapması, içkiyle içki içenlerle vs. geçen bir ömür, ne diyebilir ne karışabiliriz... Bize düşermi? Bizler onu bunu beğenmeyen serkeşler ne kattık ne katıyoruz dünyaya... Ferdi Özbeğen in hayat hikayesini gözden geçirmek lazım... Sonra konuşmak falan. İşte bizim hikayemiz? Kaçımız kanser olduğunu yaşam mücadelesi verdiğini biliyordu?  Dürüst olmak gerekirse bende öldüğünde öğrendim... Neyseki dünyaya ölmeye geliyoruz, ölüm kötü işe yaramaz gereksiz bişey olsaydı Hz. Peygamber ölürmüydü? Sanıyorum Allah almazdı canını halen aramızda (fiziksel olarak) olurdu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.