6 Aralık 2012 Perşembe

Üsküdar dan Manzara 2


Üsküdara bir akrabamızın nikah töreni için gittiğimizi tören sonrasında ve esnasında benim sıkılarak kendimi sahile attığımı kendime bir sote yakaladıktan sonra hababam-bas deklanşöre yaptığımı bir iki yazı öncesinde uzata uzata yazmıştım... İşte o seriden düzenleme yaptığım ikinci çalışma. ''Hayatta nereye odaklanırsan sen osundur'' adlı fotoğraf çalışmam. Pek fazla uğraşmadım en azından kafamdaki renk ayarlaması biraz daha farklıydı fakat ilk bunu ortaya koydum... Fotoğrafın ölümcül anlatım yeteneğini biraz kessemde aslında asıl amacım netlemeyi fotoğrafa bakacaklara yoğunlaştırmaktı. (Bu nasıl bir cümle oldu bende anlamış değilim)

Fırsat olursa aynı fotoğrafın başka bir renklendirmesinide yayınlamak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.