16 Ocak 2013 Çarşamba

Anlamsız Anlamlı

Bu aralar böyle boş geçiyorum, hep boş... Neye sardık bu ara? Neden blog işlerini bıraktım... Yada sadece blog işlerinide mi bıraktım? Ne var benim hayatımı biraz biraz dolduran? Kısa cümlelerden mi ibaretim aslında? Belkide uzun cümleler kurmayı pek sevmiyorumdur yada uzun cümleler yerine kısa cümlelerinde aynı şekilde akılda kalabildiğini düşünüyorumdur? Nedir ki uzun cümleler kurmak yada kurabilmek? Yetenekmidir? Zekamıdır? Yada nedir? Neden? Kısa cümlelere neden taktım ki? Evet herneyse... Son bir iki aydır yanlışlıkla başladığım command and conquer tiberium vars adlı online strateji oyununa dadandım!!! Hemde ne dadanma izin günlerimde yada akşam işten geldiğimde bilgisayarı açtığımda ilk bakındığım yeni hastalık bu... Geçen hafta düşünüyordum, şunu fark ettim;

- hayatıma bilgisayar ve internet girdiğinden beri bilgisayarı ve interneti kullanabilecek birşeyler buluyorum, tam anlamıyla bu bir hastalıktan başka birşey değil!!! Biliyorum bunu!!! Ne zaman bilgisayar ne gereksiz bi bokmuş demeye başlasam akabinde detayında yeni bir boklar icad ediyorum... Ondan değilmidir yıllarca içerik yönetim sistemleri ile didindim durdum... Hatta bir ara subdreamer isimli bir sisteme okadar sarmıştım ki subdreamer.xxx (hatırlayamadım) domain bile alıp destek portalı kurmuştum... Evet... İşte bu!!! Sonra online oyunlar bloglar vs vs...

Ne gerek vardı ki bunlara...

Kitap bile okumaz hallere geriledik bu ara... Bıkkınlık...

Peki blog başlığına bu saçma sapan gereksiz karalamayı nasıl uydurabilirim??? Ne gerek var!!! Uysada olur uymasada olur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.