19 Ocak 2013 Cumartesi

Onur Yalçın ÇEK ÇEK



İşte hayatın gerçeği... Bir gün varız bir gün yokuz... Herelde en önemlisi hayattayken neler yaptığımız neler yapmaya çalıştığımız olsa gerek; yoksa aşağıdaki son iki konunun içerikleri üzerine bu başlığıda açmış oldum mevzu aslında bukadar basit bukadar yoz ve bukadar edebiyat imla hataları ile dolu... Hepsi herşey işte bu! Geriye ne bırakacağız, yada hayatımız boyunca sağlığımızla yaşarken ve ne zaman öleceğimizi bilmeden ve en garibi sanki hiçbir zaman ölmeyecekmiş gibi yaşarken bu yaşlı dünyada... Geriye ne bıraktığımız önemli - yada ne bırakmaya uğraştığımız... Günahlarımız sevaplarımız sorumluluklarımızla göçüp gittiğimizde mahşer günü hesap günü ne yaptın diye sorulduğunda;
- onur yalçın dım, çek çek yaptım
- mehmet ali birand dım - oportünist dim
- toktamış ateş tim - hocaydım
- akın yüce ydim - bi bok olamadım
cevaplarını vereceğiz... Yaşayıp gidiyoruz işte... Çek Çek... 
Dini bir yazıya doğru gitsede aslında gitmiyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.