13 Kasım 2011 Pazar

Scott Kelby

Hangi işi yaparsak yapalım, o işin eğitimini almak bunun yanında staj denen olaya girmeyi, aldığımız eğitimlerde (devlet okulları vb.) öğrendik. Her işte olduğu gibi fotoğrafçılıktada bu geçerli; iyibir eğitim, kendini geliştirme, uğraşma, kendini verme vb. esaslar sözkonusu. Düşündüğümüzde hiçkimse anne karnından fotoğrafçı olarak doğmaz, fakat yaradılışında görsel sanatlara vb. sanat dallarına yetenekli olarak dünyaya gelebilir, gelişmiş ülkeler bu tip çocukları ''devşirerek'' yollarına devam ederler, bizim gibi fakir fukara ülkeler ise böyle değil, işimiz şansa kalmıştır. Yaklaşık 3 senedir bu işlerle uğraştığımı düşünürsek, kesinlikle yolun başında olduğumu düşünüyorum... Bunun için kendimi geliştirmeye çalışıyorum, kursa vb. aktivetelere gidemesem de en azından okuyarak açıklarımı kapatmaya uğraşıyorum... Bunun ne yaptım??? Bir hatamı düzelttim belkide bu işlere ilk girdiğim zamanlarda edinmem gereken kitaba şimdi sahip oldum...
http://www.dr.com.tr/0000000210840,0000000222640/Eser/Kitap/Hobi/Fotograf/Dijital-Fotografcinin-El-Kitabi
Bu işlerle uğraşan her amatörün elinin altında bulunması gereken bir yapıt... Hatta ülkemizde çok fazla dünya çapında fotoğrafçı olmadığınıda bildiğimize göre... Pro - amatör lerinde kitaplıklarında bulunması gereken önemli kaynaklardan biri... stve kelby i zaten photoshop tan da bilenler elbet vardır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.