11 Kasım 2011 Cuma

Battlefield 3 Hadisesi 2


İşletim sistemimi değiştirmeme sebep olan, win-xp desteği olmayan oyunun yüklemesini tamamladım. Battlefield single Player / blackbox :) sürümünü büyük çabalar sarf ederek kurulumunu tamamladım. Kurulum bitti. Bitti kurulum. Saçmaca uzatmamın sebebi kurulumun beni yorması sıkması vs vs yüzünden. Okadar uğraşın (bunun içinde 8,5 gb lık oyunun indirilmesi - dvd ye yazılması (harici yazıcı ile) eve getirilmesi - pc ye önce dosyaların atılması - sonra rar dan çıkarılması - iso dan kurulumun yapılması vb. maddeler unutulmasın - hatta hadise 1 den daha detaylı öğrenin) üfff. Neyse. Bloğa yazacak olay lazım :) nasıl dolacak blog??? İSmi üstünde blog :)

Oyunu kısa süre içerisinde bitirdim.
# Genel olarak grafikler harika, çünkü orman görevlerinde ağaçlar sapıtmış durumda.
# Diretcx sürümü saçma ??? 9 !!! arkadaş bunun 11 i çıktı.
# Oyunda buglar var. Savaş uçağı kullanıp A-10 ları çağırdığımız bölümde kudurdum. Zar zor bug gibi düşünüp bölümü geçebildim. Keza Comrades bölümündede saçmalıklarla uğraştım ! Yapay zeka komik...
# Oyun çok çok çok kısa.
# Senaryo işe yaramaz
# Müzikler idare eder.

Yok arkadaş multi-player oynamak için alıcaz kurucaz denirse evet, ama yok tek oyuncu ile senaryo üzerinden devam edeceğim diyenler için bence gereksiz bir oyun.

+ Grafikler müthiş
+ Seslendirme Müzik iyi
- Yapay zeka 4 yaşında çocuk gibi
- Oyun kısa
- Senaryo yetersiz
Puan veriyorum: YAŞASIN MODERN WARFARE 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.