30 Kasım 2011 Çarşamba

Başlık Bulmakta Zorlanmak

Bugün ne yazsam sevgili bloğuma diye düşünürken birden aklıma ''blogger'' deki çılgın yeni görünüm geldi, evet bunu yazacağım sadece yazmak için !!! Yazdım yazdım neredeyse iki paragraf yazıyı gereksiz buldum yazdıktan sonra vazgeçerek sildim. Başka bir haltlar yazmak lazım diye düşündüğüm anda outlookumun düdüğü öttü, önemsiz posta iletisiymiş.
Ağır hasta olduğumu yazsam ? Yemez ! Wikiye girsem?
Wikiye girdim ve ilk sonucum TIKLA
Sonuç Taxi Driver izleyelim.
Listede The Way Back + Kahramanlar Çağı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.