30 Kasım 2011 Çarşamba

Hım hımda Hım hım

Hayatımda kendim den daha fazla hotur-gotur başka birini tanımadım... Şimdi bu hoturgoturluğumu nasıl geri alacağım diye düşünmekteyim. :) Zor olacak gibi. Hım hım da hım hım, eskisi gibi olacak birkaç gün içinde herşeyi unutacağım.
Ey hayat duy sesimi, bana oyunlar oynama ! Tıpkı bu hafta başında yaptığın gibi beni hasta ederek çekime yollamaman gibi. Hayat işte...
Not: Çok hastayım (grip) ve de yapa yanlız biriyim. İşyerindeki yüce insan, heykeli büstü dikilesi nuri :
- sıcak yatakta hastayken karının koydunda yatmak kadar iyisi yoktur.

dedi...
Aslında bununla yetinmedi ama ahlaki boyutları zorlayabilirliği açısından siktir edelim gitsin nurinin bilgelikleri. :)
Sıcak yatak - hasta - Türbe arasında hiçbir bağlantı yoktur; öylesine eklenmiş saçma sapan resimden başkasını aramak dişi dinazor altında daşşak aramaktan farksızdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.