30 Kasım 2011 Çarşamba

Kitap Tavsiyesi

Geçen ay dan kalan kitaplarımı daha bitiremediğimden Aralık ayında yeni kitap almayacağım.
Aziz Nesin Böyle Gelmiş Böyle Gitmez II - Yokuşun Başı & H. Cevizoğlu Osmanlılar Yakılmalımı Tapılmalımı ? & Bekir Öztürk  Millet mi Oda Kim? - akepe nin deniz feneri Kararatması kitaplarım dururken, ki kimilerini daha ortalamışken önümüzdeki ay için yeni kitap arayışı gereksiz.Tamam lafı uzatmanın ne alemi var, tabiki girdim d&r e biraz bakındım.
1- Şamil Tayyar Kürt Ergenekonu
2- Savaş Sanatı Sun-Tzu
3- Sabahattin Ali ''KUYUCAKLI YUSUF''
Neyse yukarıdaki kitaplar seni hiçmi hiç alakadar etmez ve sen onları asla okumazsın - yada okuyamazsın !
e. şafak denen şahıs ! Cumhuriyet düşmanıdır, soros çudur ! 307. madde düşmanı rte cidir ! Okunması yazılması dinlenmesi kesinlikle durdurulmalıdır ! Gerekiyorsa İstiklal Mahkemesinde yargılanmalıdır !!! Çünkü o rejimin ve milletin birinci dereceden düşmanıdır ! Neyse e. şafak denen kişiyi es geçtik bile.

saf ve düşünceli de orhan pamuk denen vatan haini ermeni işbirlikçisinin paçavrası olduğundan otomatik olarak bunuda eliyoruz ve bakıyoruz elimizde ne kaldı?
küçük muziceler dükkanı = yazarın kitapları 140 milyondan fazla satmış bununda arkasında kesinlikle cia vardır bunuda eledim.
Gelecek ile ilgili bir kitap ! geleceği kimse bilemez onu yazanda kafirdir :) yada cia ajanıdır !!!!!!!!!!!!!
Tabi benim hayattaki duruşumdan beklentilerimden gayelerimden vs olsa gerek, bu okuduğum kitaplarada yansıyor. Ruh halim tıpkı diğer insanlar gibi okuduklarımada yön veriyor beni bu doğrultuda ilerletiyor... Fakat okuduğum yada okumak istediğim kitaplar arasında neden kuyucaklı yusuf var??? Yengeç burcunun tüm özelliklerini üzerinde barındıran biri olarak itiraf etmek istiyorumda... Zaten o kitabı bir çırpıda merakla azimle sanırım bir gece bir öğlende bitirdim. Kitabın sonumu? Güzeldi ! Kahramanımızın dönemin tipik adaletsizlikleri içinde yaşadıkları başından geçenler aşkı... Aslında bir noktadan sonra sonun belli olması, insanın içini kemirerek al götür onu; uyansana artık uyansana demek istemesi... Fakat uyandığında herşeyin bittiği....

Serzenişler bir yana şu kitabı merak ediyorum, arşivlenmesi gerekli ! (tam olarak kitap deeel)
yada buna bir gözat yada bana hediye al bunu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.