7 Kasım 2011 Pazartesi

BattleField 3 Hadisesi

8,5 gb lık Black Versiyonu indirmeyle işe başladım, dvd ye yazdırmakla devam ettim. Evdeki bilgisayarın altı aya yakın zamandır işletim sisteminin değişmediğinden hazır yeni oyun yeni işletim sistemi mantığı ile olaya yaklaşarak işletim sistemciğimi değiştirdim-aslında değiştirmekten kastım yenilemek, neyse yeniledim ve tertemiz bir xp sp3 sahibisi oldum... Daha sonra olaya oyunu kurarak devam ettim, bu arada meydana gelen sürücü çakışmalarından bahsetmiyorum bile ! Herneyse sürücüler düzeltildikten sonra ve oyun kurulduktan sonra ilk yapılan iş olarak oyunun sekmesine tıkladım !!! KERNEL32.DLL hatası aldım !!!
Olası sürücü hatalarını tekrar kontrol ettikten sonra ve internetten kernel32.dll dosyasını yeniledikten sonra - yenilememe rağmen sorunu çözemedim... Araştırmalarıma hız vermeye karar verdim veee sonunda hata tespitinde bulunabildim ! Hata basitti ! bilgisayarıma aşırı güvendiğimden sistem gereksinimlerine bakmamıştım ! işte oradaki küçük detay aslında koskocaman bir detay insanın gözüne gözüne giren o detay !!!! BATTLEFIELD 3 NOT SUPPORTED XP korkunç haber işte...

Durmak yok yola devam, hemennn bir windows 7 64 bit indirdim, sanırım bu gece bu iş tamamdır... Yani umuyorum !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.