11 Eylül 2012 Salı

Yazacak Söylenecek

Sanıyorum bu hafta pazar günü kazaya belaya uğramaz ve çok sevgili mesai arkadaşlarımında başlarına bela-kaza zart zurt gelmezse pazar günü yıllık izine çıkabileceğim... Ne mutlu yıllık izine çıkabilene...

Memleketin durumu ortada, bugün gene şehit verdik... Terörle yatıp terörle kalkıyoruz!!! Haa bu arada bu akşamda milli maç var; estonya spor - Türkiye!!! millilerin bu akşam değiştireceği bir gündeme ihtiyacımız var. Var fakat ateş düşen evlerin gündemi nedir-nasıldır? bilinmez...

İzinden girip şehitten çıktım, sokağa çıksak son dönemde artan terör olaylarını sorsak, herhalde millet olarak moralimiz bozuktur!

Siktir edelim ekonomiyi vs herşeyi herhaltı! Terörle yatıp terörle kalkmak! Zor...

4+4+4 sistemi bacak kadar bebelerin okullara receple başlama ayrı mesele

Gidiyorum... Azer Bülbül - Yıldız Tilbe dinleyin-dinletin....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.