30 Eylül 2012 Pazar

Muhattap Kandil Değil Benim

Muhattap Kandil Değil Benim
abdullah öcalan (terörist)
Diye kardeşi ile haber salmış... İyide tayyip denen adamın (bilmiyorum) seni yada başka bir terör odaklı kişi-örgüt yada sözde makamı muhattap olarak karşısına almasını kim ne yaparak sağladı?

Değilmi tayyip ve saz heyeti seni siklememeye başlamıştı, sen yada senin daha az götten yemişlerin recep ve saz heyetinin seni tekrar hatırlaması için ne yaptınız?

3 ayda neredeyse 100 şehit...

Muhattap sen değilsin apo, muhattap silahlı gücü kumanda edenler ve seni muhattap alarak karşısına dikenler ayağına soysuzları yollatanlar görüştürenlerdir... Yakalandığında söylemlerin neydi? Şimdi ne?

Süreç baltalanmamalıymış!!! Nedir lan süreç???

Senin General yapılmanmı?

Oda olur elbet! Meselaaaaa Gn.Kur.Bşk. apo...

Ne farkı olabilir?

Hepiniz TSK nın izzetini nefsini şerefini görevlerini amaçlarını geleceğini vasfını yok etmediniz mi? Bu gayeler için çalışmadınızmı? Siz ve karşılıklı muhattapçıklar... Tebrikler bir kere daha... apo yu general yapalım hatta genel kurmay başkanı olsun... Olurmu olur! Yapılırmı yapılır... Bu millet din düşmanlarından her türlü ahlaksızlığı beklemek artık çok normal...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.