19 Eylül 2012 Çarşamba

Senelik İzin


Senelik izin adı altında her yıl patronların daha az para kazanmasını sağlamak adına sosyal-demokratlar tarafından icat edilmiş; pis-rus-moskof-gavur-kafir-gomünüst icadı olarak fakir-kaygusuz-cöhal milletime yutturulan atraksiyon... Neymiş gereksiz hemde günah, yani: Senelik izin hiç güzel bir-halt değilmiş... Ayrıca insan izindeyken çalıştığından fazla para harcıyor!!! 3 don 5 çoraba 15 lira verdim!!! Markası donicci, ortam müsait olsada fotoğraflarını eklesem...

Neyse! memleketten havadisleri ölmezde sağ kalırsam önümüzdeki hafta veririm-vericem.

plan: 2 gün yol + 3 gün yatış...

Zaten 2-3 gündür izindeyim ayrı mevzu! Bugün memlekete gidiyorum, çok heyecanlıyım...

Not: okul öncesi eğitim - tuvalet taşı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.