9 Eylül 2012 Pazar

ottomanmosques.net Heklenmiş

Uzunca zamandır, çeşitli problemler yüzünden bir türlü güncelleştiremediğim, neredeyse bir yıldır da tasarım aşamasında olan osmanlı camiileri için düşündüğüm pekte uğraşamadığım sayfam bir grup terörist arap tarafından heklenmiş... Hemen olayı düzelttim... Şuanda yeniden belkide 17 yada 18 kere sıfırdan kurduğum sayfa için ön çalışmalara başladım... Bu iş aslında oldukça ciddiyet isteyen, zaman ayrılması icap eden emek vs sarf edilmesi gereken uğraşı... Osmanlı camiileri bunun yanında çeşitli Osmanlı sanatları ile ilgili bir takım sayfalar eklenmesi... Uffff uffff zor iş!!! Neyse ki para kazanmak gibi sorunumuz bu işte de olmadığından şitrese sıkıntıya gerek yok!!!

Sayfayı hekleyen arap teröristine kutlama-tebrik mesajı atmak istiyordum fakat mail adresini yanlışlıkla silmişim bu yüzden terörist araba gerekli cevabı veremeyeceğim... Etiketlere dikkat ederseniz '' terörist arap'' ''usama bin laden'' ''arap terorism'' vs kullanmaktan çekinmeyeceğim!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.