17 Haziran 2012 Pazar

Uğraşamıyorum - Zaman Ayıramıyorum

Gündüz vardiyasının dayanılmaz hafifliğinde günleri doldururmakta olduğumdan memleketi kurtarmakla yükümlü kıldığım yada kılındığım ulvi görevimi yerine getirememekteyim... Neyse bugün aynı tükkanda çalıştığım çok sevdiğim bir ''arkadaşın'' (müdür laa işte) bana şöyle imalı imalı seslenmesi hakkında geyik döndürmek istemem-isteyesim gelmesinin gece yarısında öneminin ne benim için nede bloğa oradan buradan düşen yerli-yabancı kalablıkları yahut yanlızlıkları azlıkları ırgalamayacağının hatta bu saçma sapan yazıyı yazdığım ve saçma sapan pragrafı bize neden zorla okuturruduğumun yada okuturmak isteme nedeniminin? çok zekice çok önemsiz gereksiz ne alaka olduğunu cidden bilmekteyim. Unutmadan gözlerimden uyku akmakta bloglama ibadetim bittiği an uyumayı düşünüyorum. Uzatıldıkça uzatılan uzatıldıkça önemini her kelime her satır her cümle biraz daha yitiren bloglama işlemi muhtemelen bitmiştir. Gerçi bloğumla uğraşmak önemsizlik arz ediyorsa gözlerimden uyku akarken bütün bu manyaklık neden? Uykulu patetese bağlamış sıcaktan bütün devrelerinin yarısından biraz azını sıcak cumartesi günü yakmış birinin bloğuından ne beklenir? İçimi döktüm desem değil içimi dökmek başka bunları buraya karalamak başka desek; pragrafsız yazıyı pragraflara mı bölsem? Neyse sağa dayasam yeter.
şimdilik son....
not: uykulu vaziyette karaladm! kontorl etmem gerekir bile kesinlikle etmeyeceğim! Ben yanlış yapmam GARDAŞŞŞŞ! Sabah unutmazsam kontrol ederim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.