6 Temmuz 2012 Cuma

Sildim Lan

Son gıldır gıcık yayınların tamamını kaldırdım; zaten o yayınların orada olması bile gerçekten büyük hataydı, hatamı anladım; hatamdan döndüm! ''Tarih tekerrürden ibarettir'' cümlemizi çağırıştıran öyle devrik cümleler kurabilirdim ki buraya herkes şaşardı! Neyse işte kendimi oradaki serçe olarak görmüyorum, acitasyon yapsak neee yapmasak neee?
Can Yücel okuyamam lazım gecenin yarısında! - Nerden nereye?
Ha bu arada ''HUZURUMDAN KOVULDUN'' cümlesinin yada edebiyatımız gereğince herneyse lafını da acayip beğendim.
Unutmadan yayın başlığının hikmeti ise her-türlü sildim yok ettim!!! anlamındadır.

Neyse bloğa önem vermek lazımmış gibi gözükmekte...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.