2 Haziran 2012 Cumartesi

Kadına Zulüm Kadına İşkence Kadına Tecavüz


akepe nin yeniçerileri yada normal adlarıyla emniyet-çevik kuvvet güçleri, recebin gündem değiştirme amacıyla kullandığı ve irticaya adım adım ilerlemeleri adına müthiş çıkışından sonra memlekette kadın örgütleri akepe iktidarını ve recebi protesto ediyor! Fakat her protesto işkence dayak şiddet ile bitiyor! Kadınlar yerlerde sürükleniyor! Kadnlara müdahale eden polisler erkek oluyor! Tüm şiddeti ile akepe faşist diktatörlüğü büyüyor yurdun her yanını sarıyor... Artık irticai faaliyetlerini gizlemeye bile gerek duymuyorlar...
Bu irtcai faaliyetleri nereden çıkarıyorum?
Yaşadıklarımızdan ve akepe iktidar çetesinin geçmişinden! Anayasa mahkemesinde irticanın odağı ilan edilmemişmiydi? Kınama para cezasına çarptırılmamışmıydı?
Yavaş yavaş azınlığın gerici düşünceleri kalabalıkları çoğunluğu ve aydınlığı karartmaya başladı! Yakında kadınlar eşleri yanında olmadan sokağa bile çıkamayacaklar!!! Az kaldı irtacai faliyetlere çok az kaldı! Humeyninin izinden giden araplar gibiler! Her yanları eziyet faşizm ve katliam kokuyor; gericilikleri yurdun dört bir yanını sarıyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.