1 Haziran 2012 Cuma

9000 Sayfa Şeysi

Efendiiimmm acısıyla tatlısı ile 9000 sayfa şeysini geride bıraktıııkkk... Bu kadar ziyaret çerçevesinde kötü yolda gidenlerden birkaç tanesini hak yoluna adalet demokrasi ve hukuk yoluna çevirebildiysem ne mutlu bana...

Haaa yok çeviremedim ama EGEMENLERİN YERLİ İŞBİRLİKÇİLERİNİN, YANDAŞLARININ MÜSTEMLEKE VALİSİ VE ONLARIN YAMAKLARININ canlarını sıkabildiysem gene ne mutlu bana... Takiyyecilerin Cumhuriyet ve Tam Bağımsız Türkiye Düşmanlarının Yaptıklarını Blogda Yayınlıya Biliyorsam Gene Ne Mutlu Bana... Burada olduğum müddetçe Türkiye Türk Irkı ve Ulus Milletinin düşmanlarının yaptığı tüm kanlizasyonluklarını ara ara da olsa yayınlamaya çalışacağım!!! Bu artık bir yerde Vatan Namus Borcu oldu! Askerliğimizi yaptık diye VATAN BORCUMU ödedim dememek lazım! İrticacılara peşkeşlere takiyyecilere devam ettikleri yolda onların karşılarına MÜTAREKE DÖNEMİNDEKİ KUVVA-İ MİLLİYE gibi saf saf bölük bölük çıkabilmeliyiz! Vatanın düştüğü buhrandan adaletsizlikten türlü türlü ihanet ve gericilikten takiyyecilikten haberi olmayanları haberder etmeliyiz...

Zamanında yetmez ama evet demişlerdi; buna neredeyse tüm liberal hainler heeee demişti! Şimdi ben diyorum:

- ''LİBERALLİK VATAN HAİNLİĞİDİR''


- CUMHURİYET LAİKLİK DÜŞMANLIĞI - 2. CUMHURİYETÇİLİK - ŞERİATÇILIK - HIRSIZLIK - MEDENİYETLER ARASI İTTİFAKÇILIĞI - KADIN BEDENİ ÜZERİNDEN SİYASET - DİN ÜZERİNDEN SİYASET VE DİN SÖMÜRÜCÜLÜĞÜ - KONUŞMAYA BİSMİLLAH İLE BAŞLAYIP DAMADINA GAZETE OĞLUNA GEMİ ALMAK -  amerikan YAPAY OSMANLICILIĞI - SÖZDE DİNDARLIK ÖZDE LİBERALLİK VE TAKİYYECİLİK - YANDAŞLIK - YAMAKLIK - DİLSİZ ŞEYTANLIK....  


VATAN HAİNLİĞİDİR; VATANA İHANETTİR!

Not: Kendilerini Türkçü Milliyetçi Dindar olarak adlandıran bu ihanet şebekesinin samimiyetlerinden emin olsam canımı - başımı yollarına adarım... Fakat, görülen köy kılavuz istemez işte amacımızda gözleri net göremeyen Türk Yurttaşlarına bunları gösterebilmek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.