11 Haziran 2012 Pazartesi

Evde İnternet Yok


Ekmek yok!
O zaman pasta yesinler!
Yok ananın amccccığğğıııı!
Evet evde internetim yok, binadaki internet kullanıcıları ile de iletişime yüksek yoğun tempodaki iş hacmim yüzünden geçemiyorum, durum böyle gidince de yeni ortaklıklara girişemiyorum. E girişemeyincede internetsizim! EEeee en kötüsü 3 günlük izin süremde evde olmam - yada dışarıda sürtmem - fotoğraf çekme şeyim le beraber birleştiğinde internetsiz Dünyalı yaşam formu olurmu olmazmı durumum iyice manyadı!

Dana dana çıkıp avazım çıktığınca böğürmek istiyorum! Gardaaaaşşşş internetim yok! Ne'lcak gari bu işler diyesim arttı gene... Neyse!

Bu arada sanat dendiğinde benim için akan sular dereler akarsular durur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.