2 Eylül 2016 Cuma

Sürekli Evrim

İnsan sürekli aynı hataları tekrar tekrar işlemeye devam eder mi? Kesinlikle evet, insan dediğimiz kimine göre maymundan kimine göre bir yaratıcı tarafından dünyaya gönderilen yaratılmış varlığın özünde hata yapmak yanlış yapmak yasak olanı arzulamak geçmişte yaşadığı yanlış işlerden söylemlerden belki bakışlardan yada imalardan dahi ders çıkarmamaktır. İşte insan budur.

İnsan hayvanlardan türemiş olsaydı 65.000.000 yıl önce dinazorlar çağından evrilerek günümüze yetişmiş olsaydı bu hataları işlemeye devam edebilirmiydi?

Denizin içinde tek hücreli canlıdan günümüzde milyar trilyor hücreye evriliyor ancak duygularını harekete geçiren beynine bi bok yapamıyor...

Aslında derinlemesine kendi görüşlerimi çürütecek cevaplar aklıma gelse de yada konuyu uzatacak düşüncelerim olmuş olsa da şuanda bunları yazacak gücü kendimde bulamıyorum.

O halde diyorum ki:

insan hayvanlardan evrim geçirerek buraya gelmemiştir. 4.500.000.000 yıl yaşındaki dünya dediğimiz göttingenli eliptik yapıya sahip bu gezegende insanın şuanda işlemiş olduğu kabahatleri işlememesi gerekirdi...

Yoksa içinden gelen bu ses hayvanlardaki hayatta iç güdüsü ile öldürme talan etme yok etme iç sesinin dışarıya vurulmuş halimidir?

Hayvanlar hırsızlık yaparlarmı?

Hayvanlar yetim malı yerlermi?

Hayvanlar rüşvet verirlermi? Alırlarmı?

Hayvanlar tecavüz ederlermi?

Hayvanlar kendilerine cömaat kurup ormanın içine yayılırlarmı?

Yukarıdaki soruların kimilerine dolaylı yollarla olsada evet diyebiliriz. ( tecavüzü bilmiyorum )

Hayvanlarla bazı huylarımız ortak...

ŞİMDİ CAN ALICI BİLİM KİTAPLARINI TEMELİNDEN SARSACAK TEORİMİ ORTAYA ATIYORUM!

İNSANLAR HAYVANLARDAN EVRİM GEÇİREREK NİTELİKLERİNİ GELİŞTİREREK BUGÜNLERE GELMEDİ!

EVRİM VARSA ŞAYET TERSİNE İŞLEYEN BİR MEKANİZMAYA SAHİP, ŞÖYLEKİ HAYVANLAR KÖTÜ GENLERİNDEN YADA ÖZELLİKLERİNDEN KURTULUYOR! BUGÜN İNSAN DEDİĞİMİZ HAYVAN ASLINDA ORMANDA AĞAÇ DALINDA YAŞAYAN MAYMUNUN TÜM KAHPE ÖZELLİKLERİNİN ATILMIŞ İYİ SAF HALİDİR. GERİ KALMIŞ GERİLEMİŞ OLAN İNSANDIR.

TÖBE ESTF.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.