1 Eylül 2016 Perşembe

Kubbe Altı Veziri Efkan Ala

Haberi ilk duyduğumda efkan ala nın cömaatçi olabileceği endişesine kapılmadım desem yeridir... Kapıldım arkadaş yok yuh dedim... Koskoca kubbe altı veziri nasıl böyle padişah efendimiz tarafından görevden alınır... 250 sene önce yaşamış olsaydık sessiz sedasız devlet geleneğine uyarak yağlı urganla son nefesini verirdi... Neyse ki cumhuriyet döneminde yaşadığımız dan vezirimiz hayatta...

Sabahın ışıklarını Allah izin verirse görebilecek.... Padişahımızın isteği doğrultusunda başını verdiği ortadayken aklıma takılan son zımbırık soru: Vezirlerin yada paşaların durumları ne olacak?

Vezirler görevlerinden ilga edilecekler mi? Eski istanbul yeniçeri ağalarının cömaatcilikten içeri alındığı günlerde yok artık...

Ya arkadaş aklınız neredeydi? Bu kadar hain göt oğlanını kim buralara atadı? Kim bu yavşaklar buraları işgal ederken göz yumdu?

Yazık memlekete arkadaş...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.