1 Eylül 2016 Perşembe

Hayat Kadar Hafif Olmak

Hayat kadar hafif olmak, kimine göre yok lan artık - kimine göre doğru vallaha ile kabul edilebilir türden birden fazla bilinmeyenli fonksiyonun türevidir. Acaba böylesine oluşturulabilecek matematik denklemi varmıdır?

Suriye de veyahut dünyanın savaş halinde olan herhangi bir ülkesinde yaşayan çocuklar; danimarka da norveçte doğmuş çocuk arasında hafiflik farkı varmıdır? Hangisinin yaşamı daha ağır hangisinin yaşamı daha hafiftir?

İnsan yaşamının kutsal olduğunu, yaşam hakkının her insana eşit olarak paylaştırılması gerektiğini kabul ederek soruma başka bir boyut kazandırmak istiyorum. Rusya da oligark ailelerden birisinin yeni bebeği olarak dünyaya gelen gelecekte rus oligark çevrelerce yetiştirilecek çocuğun hayattaki diğerlerine göre ağırlığı nedir? Tartıya yaşamı koysak yukarıdaki örneklerden hangisi tartının kefesini daha aşağıya indirecektir?

Pipilizmin canı cehenneme... Ancak fanatikleşmeden pipilizim yapmak durumunda kaldım!

Sonuca odaklanayım:  israil devletinde belki de amerika da yaşayan çocuğun aldığı nefesten dolayı ağır basacaktır. Unutmadan abd de yaşayan zencileri denklemimizde azalan taraf olarak neticelendirebilirim.

Saçmalamaktan korkmuyorum artık... Canım ne isterse yazmak için bile olsa yazıyorum işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.