23 Mart 2016 Çarşamba

Reza Zerrab Amerikada Tutuklandı


Hindistan'ın  bağrından kopmuş yiğidin harman olduğu yerden çıkmış Preet Bharara, miami de tatilini saygı değer eşi ebru gündeş ile icra eden reza zerrab ı kara para aklamadan amerikayı dolandırmaktan sahtekarlık gibi pis adi suçlardan içeri aldırmış. Ve bu arkadaş tutuklanma hadisesi sonrasında zerrab için

- amerikan adaleti ile tanışma zamanı geldi

gibilerinden laflar etmiş.
Şimdi düşünüyorum da acaba amerikadan nasıl geri dönecek? Ayakkabı kutularının orada bir şekilde hesabı sorulacak mı? Yada amerikada içeride yattığı günlerde ettiği zararların karşılığını faizi ile alabilecekmi? Ayakkabı kutularının hesabı sanıyorum şimdilik zor olsada, amerikadan arkadaşın geri dönüşü nasıl olur bilemem!

Bitmiyor! Bu reza arkadaşımız türkiye cari açığının %15 ini sadece tek başına karşılıyordu! Nasıl olacak?

cumhurbaşkanı recep tayyip erdoğan:

“altın ihracatı yapan bir zat. Ülkeye katkısının olduğu biliyorum. Hayır işlerine girdiğini biliyorum”

Muhtemelen amerikada yaşayan dış mihraklar sayın cumhurbaşkanımıza darbe yapmak için harekete geçmişler. Olayı detaylandırmak istiyorum!

Emekli bakan erdoğan bayraktar sosyal medyadan ne paylaşmış! Dikkatle okuyun! Anlayacaksınız açıkça bir komple söz konusu!

Zerraba yöneltilen suçlamalar kurulan komployu açıkça ortaya koymakta!

amerikayı dolandırmak: 5 yıl
iran yaptırımlarını yaptırımsızlaştırmaya çalışmaktan: 20 yıl
sahtekarlık: 30 yıl
kara para aklamak: 20 yıl

+
-------------------
75 yıl!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.