23 Mart 2016 Çarşamba

İrem Derici Rıza Esendemir Boşandı


Ülkemizde ve dünya son bir haftadır terörle mücadele ederken, reza abd de sahtekarlıktan tutuklanırken hepsi yetmezmiş gibi birde irem derici rıza esendemirden boşanıyor. Yada rıza iremden boşanıyor, yada anlaşıp aynı anda boşanıyorlar. Efendim geçen hafta asılsız iddialar ortaya atılmış ancak sabık çift yakın zamanda fotoğraflar paylaşarak durumu yalanlamışlar. Aman efendim bu zor günlerimizde birde irem derici ile uğraşmayalım. Aman efendim memlekette ciddi ekonomik sosyal sorunlar varken birde hanımefendi ile uğraşmayalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.