23 Mart 2016 Çarşamba

ip man 3 Orjinal Dil Türkçe Altyazı İndir Turbobit


ip man 3 orjinal dilinde türkçe alt yazılı turbobitten indirmek için yapmanız gereken yazının devamını okumak. Neyse... Hikayenin 3. bölümünde sürekli teaserlarda yer alan myke tyson ( emlak imparatoru - kaçak horoz ve insan dövüşçüsü rolünde namı diğer frank) filmde epi topu 2 dakika ya oynamakta ya oynamamakta. Konu diğer serilerle benzerlikler taşıyor en sondaki boss fight haricinde ipman ın saygı değer karısı rahim kanserinden hayata gözlerini yumuyor... Fark ettiğim başka bir konu ise bruce lee karakterinin 3. filmde biraz daha fazla kullanılması. Sanıyorum ipman 4 te kendisi ile tanışacağız. Bununla birlikte serinin zamana yayılmasına binaen flash tv.deki yaşlandırma tekniklerine benzer bir şekilde usta ip yaşlandırılmış... :)


Dev Kadro: Donnie Yen , Lynn Hung , Mike Tyson , Jingchu Zhang , Kent Cheng

caps eklemedim en nihayetinde film garantim altındadır!

ipman 3 turbobir download
http://turbobit.net/6nlchrpdkulk.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.