8 Şubat 2013 Cuma

Blog Boka Doğru

son bir haftadır bloğun hiti sayfa şeysi ziyaret zımbırtısı inanılmaz düştü... sebebini bende anlamıyorum; bir hafta içinde nasıl olurda böylesi bir düşüş yaşanır? Aklıma çeşitli senaryolar gelmiyor değil hani... Mesela iktidar güçleri tarafından google korkutularak :D :D blog sahifem aramalarda dandikleştiriliyor-olabilir. Buradan sn. recep tayyip erdoğan dan ve adalet ve kalkınma partisinden özür dilemem mi gerekiyor? Yoksa ben ettim ben yazdım çizdim siz etmeyin mi demeliyim, nasıl bir tavır takınmalı ve affedilmeyi beklemeliyim? Düşünsenize öyle bir memleket olduk çıktık ki, amatör blog yazıcıları bile gidişattan faşizmden korkmaya başladı!!! İnanılır gibi değil... Yok artık arkadaş!!! Yapılacak işmidir bu? Yada böyle felaket senaryolarını düşünmek mi çılgınlıktır gereksizliktir?Yoksa gece vardiyasında olduğum halde ve inanılmaz uykusuzluk çekerken bunları yazmak mı çılgınlık...

Sn. Fetullah Gülen Hoca Efendi Hazretleri'ne

sayın hocam bundan önce demiş olduğum her-şey aslında şaka idi; efendim siz paralel evrenlere inanırmısınız inanmazmısınız bilemem de, paralel evrende ki bir takım iş bunlar, hatta bende inanmıyorum hocam böyle saçmalıklara... Nasıl inananayım bakın daha inanayım kelimesini dahi yanlış yazıyorum... İnançsızın önde gideni... İnanç yada inançsızlık arasındaki ince çizgi nedir sn. hocam? İnanç her zaman için sadece din boyutuylamı ele alınır? Örneğin bir lenin doktrinlerine inanmak onlara bağlanmak inanç sistemi değilmidir? (bu son cümleme ben bile uyuz oldum) Bundan önceki blog yazılarını da esasen ben yazmadım, kimliğini sizin daha rahat bulabileceğiniz DİN DÜŞMANLARI tarafından yazılmış olsa gerek. Siz daha iyi bilirsiniz hocam, tahminimce bilgisayarıma vürüs (virüs) atmış olmalılar; bu hekırların (hacker) da işleri güçleri DİN DÜŞMANLIĞI yapmak, güzel İSLAM dinimizi karalamak!

Hocam sırf hit için memleketin adım adım bölünmesine parçalanmasına yok edilmesine sessiz kalmak, doğru bildiği yoldan ayrılıp günü birlik heves ve menfaatlere dalmak dinimizce caiz midir? Caizse hemen kişisel fikirlerimi yansıttığım düşüncelerimi paylaştığım bu alışveriş-noktasını hemen kapatacağım. Caiz midir sn. hocam?

talebeniz olmak isteyen akın.
--------------------------------------------------------------

Bizim gibi geri kalmış ülkelerde insanları toplumun gözünde karalamak yok etmek itibarsızlaştırma nın en kolay yolu nedir diye sorsalar sanıyorum:

KİŞİYİ DİNSİZLİKLE DİN DÜŞMANLIĞI İLE SUÇLAMAK
KİŞİYİ pkk LI KOMÜNÜST (GOMÜNÜST) LİKLE SUÇLAMAK
KİŞİYİ VATAN HAİNLİĞİ İLE SUÇLAMAK

--------------------

Bugün internette bir resim gördüm - akp reklam kampanyalarına ait bir görsel:
üstünde fatih gemileri karadan yürüttü
altında recep gemileri kanaldan yürütecek

Merak ettim de; bundan 600 yıl önce ki teknoloji ile bugün ki teknolojik şartlar eşitmi? Kimler nasıl kandırılıyor nasıl aldatılıyor? Nasıl devşiriliyor? Reklam ve siyasi yalan-propaganda nın emsalsiz bir örneğidir bu olay. Görseli yükleyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.