2 Şubat 2013 Cumartesi

İlker Başbuğ Teröristtir

recep tayyip efendi, kendi hükümet güçlerine bağlı olan haber türk adlı tv kanalında mübarek ağzından çıkan cümleleri bloğumda flash haber olarak paylaşmak istiyorum.

"İlker Başbuğ'un tutukluluğunu 'terör örgütü mensubu' diyenleri tarih affetmez"
recep t.

Ben ise buradan küçücük halimle dandik ve boktan ne üdüğü belirsiz bu blogcuğumdan naçizhane tarihi sözlerimi söylemek istiyorum:

'' tarih seni zaten çoktan kirli ve pis harfle yazdı; tarih bağımsız kaynaklar tarafından bir dönem kapandıktan sonra adil bir şekilde yazılır... Senin tarihin ise ihanetlerle vurgunlarla karalamalarla anılacak. Evet bugün bunlardan bahsetmek suç! Geniş kitleler tarafından bu görüşler paylaşılmadığı taktirde sorun olmuyor. Gel gör ki sen gene aynı sen!!! ERGENEKON SORUŞTURMASININ SAVCISIYIM - İÇERİDE YATANLAR İSE TECAVÜZCÜ VE TERÖRİST dedin... Tarih bunları nasıl yazacak?'' 
ben.

Bu nasıl bir ahlaksızlıktır, bu nasıl bir yalancılıktır; şimdi yarın ki gazetelerde bu laflar poh pohlanırken; geçmişi unutmayan kayıt altında tutan yazarımız çizerimiz ise recep t. nin ERGENEKON BALYOZ KAFES dalga dümenlerinde takındığı tavırları cayır cayır yazacak... Ayıp bu millete... Yazık.
Ancak milletler hak ettiği gibi yönetilir. Hadisini de unutmayalım. Hak ediyoruz, başımıza bunlar geçiyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.