21 Mart 2014 Cuma

Şeffaf Odada Ömür Gedik Frikikleri


Aslına bakarsanız başlığa ömür gedik külot - ömür gediğin donu gözüktü - gibi başlıklar açmayı düşündüm, hemde bir alt konuda ispanyada muhtar adayı olan donsuz pozlar veren Inna Michinina üzerine... Ancak yakışı kalmayacağından ahlaki boyutlarınıda düşünerek böyle başlık eklemenin ayıp olacağını düşündüm. Neyse işte ömür gedik biliyorsunuz şu sarışın çıtı pıtı güzel kadın sesi berbat olsada, sinema yorumculuğundan iğrensemde bu blogda videosu cuk diye oturmaya meyilli popüler karakterlerimizden birisidir. Kişisel fikrim başarı ne demektir? Sorusunun cevabını millet olarak veremediğimizden bana da cevap vermek düşmeyecektir. İşin özü ise göründüğü gibidir, ömür gedik frikik! Evet akepe iktidarında yaşadığımız günlerde ileri demokrasi kılıçlarının gölgesinde yaşıyoruz hepimiz bunun bilincindeyiz, seks hakkında konuşmak yasak ancak ayakkabı kutusu doldurmak, internet sitelerini suudiarabistan daki gibi kapatmak serbest! Ayakkabı kutusu doldurmak serbest! İslam Dininin Kutsal kitabı hakkında atıp tutmak googleden bakarak sallamak serbest! Şeriat isteriz diye insanlar sokağa dökülse egemen bağış denen şahsın sonu ne olurdu? Osmanlı Devleti kanunları ile adalet sistemi ile yaşamış olsaydık bağış'ın akıbeti ne olurdu? Kesinlikle basit! egemen bağış firikik videoları yayınlardık!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.