3 Mart 2014 Pazartesi

2014 Rus Güzeli Miss Russia 2014 Julia Alipova


Julia Alipova isimli rus güzeli, 2014 yılının en güzel rus kadını seçildi. Gerçekten ruslar güzel kadınlar çıkarmada yetiştirmede dünyada rakipsizler. Hem güzeller hemde donanımlılar. Bunun yanında bir ruslar! Ruslar güzel kadınları ve atom bombaları ile meşhurdurlar. Metroları çok gelişmiştir, birde putinleri vardır. Azılı rus emperyalisti ve genişleme yanlısıdır. Unutmadan blog da ukrayna nın rus diktasına karşı verdiği mücadeleyi atladım. Bundan utanç duyuyorum fakat biliyorsunuz ki http://ottomanmosques.net adresindeki yoğun çalışmalarımız yüzünden bloglarıma vermem gereken önemi aylardır veremiyorum. Yaptığım elimden gelen blogger vasfımı kaybetmemek için burada bazen spine varan saçmalıklara dahi imza atabiliyorum. Neyse konuyu toparlamam gerekirse rusya nın neyi meşhurdur?
1- güzel kadınları
2- atom bombaları
3- putin
4- metroları

liste fazla uzamaz gibime geliyor. Ne yapalım 2014 rus güzelinin Allah yolunu açık etsin.

Not: gerçekten çok güzelmiş hülaaynnn. Günün birinde zengin olursam rusyada yaşamak en doğru karar olabilir. Yada en doğrusu rusyayı buraya getirmek en mantıklısı olacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.