28 Ağustos 2016 Pazar

Fetö ve hain darbesi

Yıllardır bloglarda sağda solda yazıyorum... Hatta domain adresi satın alarak 1 sene kadar tek başıma yazdığım görsellerini hazırladığım web sitem bile vardı... Bloğu araştırsanız yüzlerce fetonun anasına sövdüğüm başlık bulabilirsiniz. Böbürlenmiyorum lan, bu yazıyı okuyacak çok şanslı birkaç kişiden birisine lafım vs. yok aslında. Olay basit benim gibi cahil birisi fetönün tarikatına ve şahsına ve ideallerine ve tutumuna niyetine yıllardır küfür ediyorsa; niyetinin bu memleketi yok etmek olduğunu biliyor vede savunuyorsa! Bugün çıkıp recep ve partisinin çıkıp kandırıldık demesinin ne demek olduğunu ben şahsen çözemedim. Ahır da 2 tane sığır güdemeyecek tipler yıllardır memleketi yok ettiler... En son da geldiğimiz nokta 260 vatandaşın haince katledilmesidir...

Peki hayatını memleket için feda edenler gerçekte ne için kimler için hayatını verdi, metrolarda orda burada kahramanların resimleri bulunmakta! Kaç tanesi ay sonunu getirirken çile çekmiyor? Kaç tanesinin çocuğu özel okula gidiyor? Kaç tanesi yolsuzluk yapıyor? Kaç tanesi biz bu milletin daha çok amına koyarız diyor? Bu kahramanlar yurdun bir karış toprağını yabancılara mı dağıtıyor? Eğitim sistemini perişan edip TSK yı yok etmek istiyorlar? Kahramanca tankların önünde duran bu fakir halk fetö piçinin oyununu terse çevirdi...

Ancak fetö ve cia attığı 1 taşla birçok kuş da vurup öldürdü...


Tsk nın itibarı yok edildi... Mevcut kadro tepesindeki bir çok kritik noktayı piçlerin sardığı görüldü; hatta düşünsenize Cumhurbaşkanının ( makama saygımız var - koltukta oturana değil ) yaverlerinin piç olduğunu anladık...

Hem recep hemde millet, özbe öz milletin himmeti ve gayreti ile direkten döndü...

Şimdi sıra geldi orduya ait tarlalara arsalara özellikle büyük şehirlerde ciddi yekünler tutan paha biçilemez  arazilere konmaya...

Bu arkadaşlar ilçe de yöneticlik yapmakla yani belediyecilikle koskoca 2000 yıllık devlet yönetmeyi bir zannettiler; kadrosuzlukları eğitimsizlikleri liyakatsızlıkları ve arkalarından gelen bir takım fetö gibi hain gördüğüm kalabalıkların tek derdi çalmak olduğundan defalarca tökezlediler...

Yazılacak çizilecek çok şey var. Bugün bu memleket hala ayaktaysa aziz milletin sayesindedir.

Şifremle ilgili bir takım sorunlar yaşadığımdan ve korkunç yoğunlukta geçen mesailerim yüzünden neredeyse 2 ay geç kalınmış bir yazı..

Özür dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.