31 Ağustos 2016 Çarşamba

Naşide Göktürk Öldü


Facebookta ardı arkası kesilmeyen haberlerden öğrendim. Gazeteyi açtığımda küçük bir köşede gördüm haber başlığını açtım ve okudum. Küçücük başlığı takip edip. Naşide göktürk kimdir? Vs. açıklamalarından sonra haberin devamında akepenin gedikli bir türbanlı ( tesettür demiyorum - örtü de demiyorum direk türban diyerek siyasal bir değer giriyorum kayıda ) bir çıplağı niran ünsanlı görüyorum... Hastaneye koşmuş, albümünü emanet etmiş...

Gazetenin magazin kısmında bir haber...

Giriş verilmiş... Hayatından çok kısa bahsedilmiş...

niran ünsal denen şahıs ın açıklaması verilmiş...

Benzer haberler sağda solda otomatik olarak yazılımsal olarak gözükmekte...

Haberin devamında ise yaşlandıkça kilo almak konusu işlenmiş!!!

Bu kadar yozlaşma bu kadar paranın ve arama motorlarının esiri olmak...

Ve benim attığım başlık... Öldü... İşte hepsi buydu...

Lanet gelsin lan hepinize.

Ve ben internetteki çok az sayıdaki resimlerinden en güzel olanını sayfaya ekliyorum. Hep güzel kal aklımızda...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.