3 Aralık 2012 Pazartesi

Üsküdardan Manzara


Üsküdar evlendirme dairesinin hemen önünden tarihi yarım ada - gün batımı - ters ışık. Saat seçiminde sorunlar vardı, aslında saati ben seçmedim akrabanın nikahı o saatte olunca ve daha fazla bekleme fırsatım da olmadığından... Uzatmayalım. Hepsi bu. Zaten ciddi ciddi balona yazacak uyduracak konuyla alakalı sırıtmayacak pragraf yazamadım. İnanılmaz uykusuz, yorgun mutsuzum. Tüm bunların yanına ek olarak yani depresyonda olmam (hayat bize hep deplasman) vs.vs.vs.vs. İyi geceler Türkiye, mutlu orgazmlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.