24 Mart 2017 Cuma

İrfan Demirci Tecavüze Uğradı


Süper demokratik hatta manyak demokratik çağdaş ilerici milliyetçi hükümetimizin nasıl kinci olduğunu galaktik liderimizin kindar nesiller yetiştireceğiz sözlerinden hatta harika akılda kalıcı yorumundan bilmekteyiz.

Eleştirilmeyi bir türlü kendilerine yediremeyen kendilerini Allah tarafından koyunlara çobanlık, çomarların başına yönetici olarak gönderildiklerini düşündüklerinden kimsenin ağzını açtırmıyorlar.

Peki konuya ne ara gireceğim?


İrfan demircioğlu na gerçekten tecavüz mü edildi? İrfan değirmencioğlu öldü mü?

Kanal d diye adlandırılan son 50 senenin oportinist kahyası aydın doğanın tv sinden sırf referandum da HAYIR diyeceği için kovuldu....

Aslına bakarsanız tek cümle ile sonuca gideceğim!

İrfan arkadaşın kanaldan atılması ile tüm yurttaki özgür düşünceye sahip insanlar işlerinden bulundukları görevlerinden atılmıştır! Çünkü ona yapılan zulm ile gösterilmek istenen alayınızın te amına koyarım! akıllı olun! kesin sesinizi negatif akıl karıştırıcı açıklamalarda bulunmayın, alın paranızı yalayın iktidar sahiplerinin sikini daşşağını olsun bitsin!

Tek cümle resmen pragraf boyutlarında...

Yazıda düzenleme yok.

Son olarak sayfaya gelen milyonlarca talihliden birisi iseniz! irfan değirmenci yerine çinli savaş pilotunun resmi ne ayak ? 

Hiç kusura bakmayın, sikimin keyfine koydum!

Blogda erkek resmi sevmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.