19 Ağustos 2012 Pazar

Neyi Ördün Ben Ördüm


Savas Zurnaci (Çorlulu Savaş) ile klarnetci

Memleketin hali durumu ortada; son bir kaç haftadır terörle yatıp terörle kalkıyoruz, zaten yolsuzluğa hırsızlığa egemenlerin yerli işbirlikçiliklerine karşı alıştığımızdan fazla sorun etmiyoruz... Fakat teröre karşı daha tam alışamadık... Biliyoruz son bir hafta içinde pkk piçleri atağa kalktılar mebus kaçırdılar bir diğer mebuslarla kucaklaştılar; karakollar basıldı birkaç mehmet şehit verdik... Gündem akepe iktidarının istemediği şekilde gitmekte...

Fakat çok beyinli akepe iktidar güçleri gündemi değiştirmek adına olacak recep efendilerinin ağzından NEYİ ÇELİK AĞLARLA ÖRDÜN, BİZ ÖRÜYORUZ ÇELİK AĞLARLA... gibilerinden laflar dökülü verdi... Nefret gene kol gezmekte!!!

Aslında amaç belli!

Gündemi değiştirmek! Atatürk kavgası üzerinden artan terör olaylarını kapatmak göstermemek... Fakat bu çok beyinli akepe iktidar güçlerinin unuttuğu bir nokta vardı!

NEYİ ÖRDÜN, BİZ ÖRÜYORUZ - yalanına karşı çıkacak zaten bir elin parmakları kadar gazeteci - yorumcu - yazar - çizer bulunmakta... Anlayacağımız çete güçlerinin bu sefer oyunu kendi elinde patladı... Aynı teröre verdikleri destek gibi!

Görüşen şerefsizdir demişti ya recep efendi... sonra da kabul etmişti... Bilemiyorum!!!

Siz memleketi çelik ağlarlamı sarıyorsunuz yoksa yurdumuzu çelik ağlarlamı işgal ettirip kafamıza çuvallar geçirtip uluslar arası sularda vatandaşlarımızı öldürtüyorsunuz, bilinmez...

Son olarak blog olaylarımla fazla ilgilenemediğimi biliyorum recep efendiye sinirleri bozulanlar için çorlulu savaştan yukarıda ki videoyu izlemesini - lerini tavsiye ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.