20 Ağustos 2012 Pazartesi

Hakkari Elden Çıkmadı



recep geçen günlerde osman paşa nın hakkari-şırnak bizden elden çıkmış lafına çok sinirlenmişti... Hatta öyle sinir şitress yapmıştıki osman pamukoğlu paşayı terörist vs ilan etmekten teröre yardım yataklık ettiğini  ilan etmekten kendini alıkoyamamıştı...

Yahu soruyorum, içişleri bakanı naim efendi hakkari ''ilimize'' ziyarette bulunmuştu; sonrası malum... Neyse! Şunu merak ediyorum eğer şırnak - hakkari vb. ''illerimiz'' elden çıkmamış ise yukarıdaki resimde yer alan elleri otomatik silahlarla donatılmış özel harekatçılar tim ler vs ne için? Çatılarda konuşlandırılan keskin nişancı arkadaşlar ne için? Yada yapılacak ziyaretler neden gizli tutulmakta? Neden etraflarında vatandaştan fazla polis özel tim bulunmakta??? Tek soru sormaya yeltendim fakat dayanamadım!

Unutmadan geçen sene siper de başlarını eğip dağları izlediklerini unutanlar için fotoğraf eklemiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.