17 Haziran 2013 Pazartesi

Aylar Sonra Tekrar


Aylar sonra ilk defa bloğa girdim öyle bir iki bakışmadan sonra tekrar aktif hale gelmeye karar verdim... Bu aylar süren süreçte tabiki boş durmadım bir sürü kitap okudum bir sürü oyun oynadım az daha evlenecektim... Taksim karıştı çarşı karıştı... Ufak tefek direnişlere katıldım, taksim gezi parkı ile ilgili blog açtım... Fakat yoruldum! Sanıyorum insan 30 yaşına geldiğinde bu yaşıda bitirdiğinde saatin geriye doğru daha da hızlı akmaya başladığını görüyor bunu hissediyor!!! Belkide bu yüzden daha hızlı yaşamaya daha hızlı hareket etmeye daha çok şey yapmaya uğraşmamın nedenide sanıyorum bu!!! Belkide hayatı ciddiye almam çevremi düşünmem vb. faktörler yüzünden böyle... İnsan işte... Başka ne? Hepimizin sonu toprak değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.